معرفی و فروش کتاب

معرفی و فروش کتاب

شما می توانید کتاب های عمومی و دانشگاهی رو از ماتهیه کنید
معرفی و فروش کتاب

معرفی و فروش کتاب

شما می توانید کتاب های عمومی و دانشگاهی رو از ماتهیه کنید

کتاب پیوند زخم خورده اثر ابرامز اسپرینگ

کتاب پیوند زخم خورده اثر ابرامز اسپرینگ با همکاری مایکل اسپرینگ به ترجمه الهه کیهان فر و چاپ انتشارات عالی تبار. کتاب پیوند زخم خورده اثر ابرامز اسپرینگ برای زوج هایی به نگارش درآمده که رابطه میان آن ها دستخوش ماجرایی ناخوشایند به نام خیانت شده است، تا آن ها را یاری کند تصمیمی قطعی و صحیح برای ادامه ازدواج خود در پیش بگیرند. یعنی یا رابطه خود را برای همیشه به پایان برسانند و یا اگر مایلند فرصتی دیگر به خود بدهند، این کار را به شکلی رضایتمندانه و موثر در پیش بگیرند به طوری که هر دو طرف ماجرا یعنی هم کسی که مورد خیانت واقع شده و هم فرد خیانت کار تمام تلاش خود را برای جبران و درمان زخمی که در اثر خیانت شکل گرفته و بهبود رابطه و ایجاد اعتماد مجدد به کار بگیرند. اثر حاضر هم چنین می تواند برای کسانی که رابطه خود را بر اثر خیانت پایان داده اند، افرادی که مایل اند از رابطه خود در برابر این موضوع حفاظت کنند، متخصصان و رهبران معنوی که به دنبال یاری رساندن به افراد آسیب دیده از این مسئله اند، کسانی که درباره خیانت همسر خود دچار تردید هستند، زوج هایی که به بی اعتمادی مبتلا شده اند و همه افراد مایل به پیشگیری از بروز مشکل در زندگی شان مورد استفاده قرار گیرد.شما می توانید برای دریافت رایگان کتاب روی لینک کلیک کنید: کتاب رایگانپیوند زخم خوزده

گزیده ای از کتاب:زمانی که عاشق می شوید، معمولا یک تحریف ادراکی در شما رخ می دهد، به این صورت که آن فرد را کاملا ایده آل تلقی می کنید و ویژگی های مثبت زیادی را به آن شخص نسبت می دهید، در حالی که هیچ فردی قادر نیست آن ویژگی ها را یکجا داشته باشد. فردی که به او علاقه دارید از نظر شما زیبا، توانمند، هیجان انگیز و احساساتی است و مهم تر از همه اینکه از دید شما او تنها کسی است که برای شما ساخته شده است. این باور در ذهن افراد جا افتاده است که این تحریف هایی که در ادراک فرد صورت می گیرند، برای هدف مفید و سازنده ای مبنی بر پیوند دادن پدر و مادر به یکدیگر برای مسئولیت مهم تربیت فرزند مفید است. دلیل این حالت هر چه که باشد، با تمرکز اغراق آمیز و انتخابی بر ویژگی های مثبت آن فرد و نادیده گرفتن ویژگی های منفی و قابل بحث او، چنان عمیق و بی چون و چرا به این فرد سوم دلبسته می شوید که هیچ شریک زندگی قدیمی و پایداری نمی تواند با آن رقابت کند.برای دریافت بن تخفیف 45 درصدی خرید کتاب روی لینک بن تخفیف کلیک کنید: بن تخفیف

در همین حین، ممکن است دیدگاه شما نسبت به همسرتان نیز تحریف شود؛ البته به شکل منفی و او را سپر بلای فرد سوم رابطه کنید تا او بهتر به نظر بیاید. شاید همسر خود را فردی خسته کننده، محدود، دلمرده و سرزنش گر بنامید و بدین ترتیب ترک کردن او و رابطه برقرار کردن با فردی دیگر را توجیه کنید. اتل اسپکتر پرسن، در کتاب خود می نویسند: «نمی گویم همسرم نفرت انگیز است، اما خیلی محدود است. نمی گویم رابطه زناشویی ام بد است، اما خیلی هم خوب نیست. خنثی و یکنواخت است.» این دیدگاه ممکن است خارج شدن از رابطه را برای شما آسان کند، اما احتمالا صحیح نیست و یا نواقص زیادی دارد.

در نظر بگیرید شما عادت مثبت «کتاب خواندن» را در خود ایجاد کرده‌اید و به عنوان مثال هر روز ۲۰ صفحه کتاب می‌خوانید. در این صورت شما در یک سال می‌توانید حداقل ۲۴ کتاب ۳۰۰ صفحه‌ای بخوانید که بسیار شگفت‌انگیز است. یا مثلا تصور کنید این کتاب‌ها را در طول یکسال می‌توانید بخوانید: زندگی خود را دوباره بیافرینید - ملت عشق - از دولت عشق - هنر ظریف رهایی از دغدغه ها - مهر طلبی (بیماری راضی مردن دیگران)- قصه عشق -برتری خفیف - پیام گم گشته - در قلمرو سکوت - زندگی عاقلانه - نیرویت را درسختی ها بیاب - تسلی بخشی های فلسفه - جنگجوی عشق - پیوند زخم خوردهکتاب پیوند زخم خورده

کتاب پیوند زخم­ خورده، به مخاطب کمک می­ کند که پس از وقوع یک خیانت در رابطه زناشویی خود، این رابطه را از این بحران نجات داده و مجدداً ارتباط رضایت­ بخش و صمیمانه­ ای را با همسر خود برقرار کند. دکتر جِینیس آبرامز اسپرینگ به همراه همسر خود مایکل اسپرینگ، در این کتاب هم به همسران آسیب‌دیده (خیانت‌دیده) و هم به همسران بی­ وفا (خیانتکار) کمک می­ کند تا طی سه مرحله، تصمیم قطعی خود مبنی بر ترک این رابطه زناشویی و یا ماندن در این رابطه و تلاش برای بهبود آن را اتخاذ کنند.

این کتاب، توصیه­ هایی مؤثر و کاربردی را برای همسران در بردارد که به آنها کمک می کند رفتارهای خود با یکدیگر را در جهت مثبتی تغییر دهند و با بخشیدن یکدیگر، اعتماد و صمیمیت را به رابطه زناشویی خود برگردانند. بدین ترتیب، این همسران قادر به ساختن رابطه­ ای مستحکم­تر و صمیمانه ­تر خواهند بود.

تعداد حیرت انگیز زوجین در آمریکا – حدود 70 درصد – تحت تأثیر امور خارج از ازدواج قرار گرفته اند. پیوند زخم خورده  تنها کتابی است که راهکارهای اثبات شده ای برای زنده ماندن از بحران و بازسازی روابط ارائه می دهد.

“برای زوج های متاهل  که می خواهند روابط خود را بعد از اینکه یک خیانت در  رابطه  ، دوباره برقرار کنند ، این کتاب  راهنما و بصیرت هوشمندانه کاملاً عملی خواهد بود … این کتاب باعث ایجاد شکاف در قفسه خودیاری می شود.” 

بعد از این که پیوند زخم خورده به همسران می آموزد که چگونه خود را شفا دهند و از بحران خرد کننده خیانت رد شوند . دکتر اسپرینگ با ترسیم سی و پنج سال به عنوان یک روانشناس بالینی ، مجموعه ای از استراتژی های اصلی و اثبات شده را ارائه می دهد که به سؤالاتی از جمله می پردازند: * چرا این اتفاق افتاد؟ * هنگامی که عشق و اعتماد از بین رفت ، آیا می توانیم آنها را دوباره برگردانیم؟ * چطور دوباره از نظر جنسی رابطه جنسی پیدا می کنیم؟ * آیا بخشش ممکن است؟ 

–دکتر. هارویل هندریکس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد