معرفی و فروش کتاب

معرفی و فروش کتاب

شما می توانید کتاب های عمومی و دانشگاهی رو از ماتهیه کنید
معرفی و فروش کتاب

معرفی و فروش کتاب

شما می توانید کتاب های عمومی و دانشگاهی رو از ماتهیه کنید

کتاب مهر طلبی بیماری راضی کردن دیگران

کتاب مهر طلبی بیماری راضی کردن دیگران ، طبق روندی شامل گام های کوچک پیش می رود و به وسیله برداشتن این گام ها، از بیماری راضی کردن دیگران رهایی می یابید . روند درمان را باید این گونه آغاز کنید:
اول اینکه، لازم نیست حتماً کل کتاب مهر طلبی بیماری راضی کردن دیگران را از اول تا آخر بخوانید و بعد سعی کنید از مطالب آن استفاده کنید . اگر شما هم مانند اکثر افراد راضی کننده ای هستید که آنها را می شناسم، بدون شک بسیار پر مشغله هستید . این کتاب مهرطلبی بیماری راضی کردن دیگران ، با همراهی افرادی مثل شما و با دغدغه هایی مانند دغدغه های شما در رابطه با زمان بندی هایتان نوشته شده است.شما دوست گرامی می توانید برای دریافت رایگان کتاب مامان و معنای زندگی روی لینک روبرو کلیک کنید:مامان و معنی زندگی

کتاب مهر طلبی بیماری راضی کردن دیگران کتاب مهر طلبی بیماری راضی کردن دیگران
فصل اول کتاب مهرطلبی را مطالعه کنید و آزمون تشخیص اینکه "آیا دچار بیماری راضی کردن دیگران هستید " را انجام دهید . این آزمون به شما کمک می کند که علل مهم و درونی بیماری راضی کردن دیگران را در وجود خودتان بشناسید و پی ببرید که در کدام نوع یا دسته از افراد مبتلا به این مشکل می گنجید. این آزمون به شما نشان می دهد که مشکل شما در زمینه راض ی کردن دیگران بر پایه کدام یک از
این عوامل ایجاد شده است : رفتارهای وسواس گونه، طرز فکر غلط و ناهنجار و یا جلوگیری از تجربه کردن احساسات منفی . ( احتمال اینکه هر سه این عوامل در شما وجود داشته باشند خیلی زیاد است، چون اکثر افراد مبتلا به بیماری راضی کردن دیگر ان، هر سه این خصوصیات را دارا هستند . اما امکان دارد یکی از این سه مورد در وجودتان پر رنگتر باشد.)به محض اینکه نوع مشکل خودتان را تشخیص دادید، اگر زمان کافی برای خواندن کل کتاب مهر طلبی ندارید، فوراً سراغ بخشی از کتاب مهر طلبی بروید که بیشتر از همه با نوع مشکل شما همخوانی دارد: "افکار مربوط به راضی کردن دیگران "، "عادات مربوط به راضی کردن دیگران " و یا "احساسات مربوط به راضی کردن دیگران ".
سپس زمانی که آماده شدید، می توانید مستقیماً به سراغ برنامه عملی بیست و یک روزه برای درمان بیماری راضی کردن دیگران بروید . مؤثرترین شیوه برای آغاز برنامه عملی بیست و یک روزه این است که تمرین مربوط به روز اول را مطالعه کنید و یک روز را به آن اختصاص دهید و بعد فردای آن روز، مورد دوم را انجام دهید. بدین ترتیب، برنامه عملی را طی سه هفته به انجام می رسانید. به یاد داشته باشید که برای رهایی از این مش کل باید به صورت گام به گام پیش بروید و عجله نکنید.خوشایند مردم فقط افراد خوبی نیستند که بیش از حد سعی می کنند همه را خوشحال کنند. کسانی که از بیماری راضی کردن دیگران رنج می برند افرادی هستند که وقتی می خواهند "نه" بگویند "بله" می گویند. از نظر آنها ، نیاز غیرقابل کنترلشان برای تأیید گرفتن از دیگران یک نوع اعتیاد است. ترس ناتوان کننده ی آنها از خشم و تقابل ، آنها را مجبور می کند تا از "خوب بودن" و "راضی کردن مردم" به عنوان استتار برای دفاع از خود استفاده کنند.
ویژه برنامه NBC ، بیماری راضی کردن دیگران این افسانه خطرناک را که " راضی کردن مردم" یک مسئله خوش خیم است ، منفجر می کند. نویسنده پرفروش و مهمان مکرر "اپرا" دکتر هریت بریکر گام های روشن ، مثبت ، عملی و به راحتی قابل انجامی برای بهبودی ارائه می دهد.
با یک مسابقه ساده اما آشکار شروع کنید تا بفهمید چه نوع مردم را دوست دارید. سپس بیاموزید که چگونه ایجاد تغییرات کوچک حتی در هر بخش از مثلث بیماری راضی کردن دیگران - شامل افکار ، احساسات و رفتار خود - باعث ایجاد یک تغییر چشمگیر ، مثبت و طولانی مدت در سندرم کلی می شود.به عنوان یک فرد بهبود یافته از بیماری راضی کردن دیگران، سرانجام خواهید دید که یک روش متعادل زندگی که دیگران را مورد توجه قرار می دهد اما تاکید خود را بر خشنود کردن خود و جلب رضایت خود می گذارد ، روشن ترین مسیر سلامتی و خوشبختی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد