معرفی و فروش کتاب

معرفی و فروش کتاب

شما می توانید کتاب های عمومی و دانشگاهی رو از ماتهیه کنید
معرفی و فروش کتاب

معرفی و فروش کتاب

شما می توانید کتاب های عمومی و دانشگاهی رو از ماتهیه کنید

کتاب پیام گم گشته اثر مارلو مورگان بخش 2

کتاب پیام گم گشته اثر مارلو مورگان بخش 2

شما می توانید برای تهیه بن تخفیف 45 درصدی خرید کتاب روی لینک زیر کلیک کنید :

http://alitabar.com/bone-takhfif/

درک این حس قلبی، به معنای درک بهتر بشر یا بشریت است . این کتاب
یک دست نوشته شخصی بود که بعدها تبدیل به کتابی بحث برانگیز شد و مورد
توجه قرار گرفت . با خواندن این کتاب می توانید نتایج گوناگونی بگیرید .
ممکن است کسی که این کتاب را می خواند با خود تصور کند فردی که من به
عنوان مترجم خود در مورد او صحبت می کنم در گذشته از قوانین و مقررات
دولتی از قبیل : سرشماری، مالیات، انتخابات، استفاده از اراضی، مجوز استخراج
از معادن، گزارش دادن آمار زاد و ولد و مرگ و میر و غیره پیروی نکرده
است. همچنین، ممکن است او از پیروی نکردن سا یر قبایل از این قوانین،
حمایت کرده باشد . خیلی ها از من خواسته بودند این مرد را به میان مردم
بیاورم تا گروهی تشکیل دهیم و به همراه آنها راهی که رفته بودیم را دنبال
کنیم. من چنین چیزی را قبول نکردم ! به همین خاطر شاید من را به خاطر
کمک کردن به این افراد در سر پیچی از قوانین مقصر و گناهکار بدانید . یا
ممکن است به خاطر اینکه گروهی تشکیل نداده ام تا اعضای آن را به چشم
خود ببینید، تصور کنید که گفته های من حقیقت ندارند و افرادی که در مورد
آنها صحبت میکنم وجود ندارند

در ادامه با ما باشید.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد