معرفی و فروش کتاب

معرفی و فروش کتاب

شما می توانید کتاب های عمومی و دانشگاهی رو از ماتهیه کنید
معرفی و فروش کتاب

معرفی و فروش کتاب

شما می توانید کتاب های عمومی و دانشگاهی رو از ماتهیه کنید

وی جی اسواران نویسنده کتاب در قلمرو سکوت

وی جی اسواران نویسنده کتاب در قلمرو سکوت

شما می توانید برای خرید کتاب از بن تخفیف 45 درصدی زیر استفاده کنید : 

http://alitabar.com/bone-takhfif/

شما می توانید از سایت زیر کتاب های عمومی را با تخفیف تهیه کنید:

عالی تبار

وی جی اسواران متولد 7 اکتبر سال 1960 می باشد. یک تاجر مالزیایی است که رئیس اجرائی گروه QI است و مقر آن در هنگ کنگ است. وی نویسنده کتاب درقلمرو سکوت می باشد .برای دریافت بن تخفیف 45 درصدی کلیک نمایید.

وی جی اسواران نویسنده کتاب در قلمرو سکوت

وی جی اسواران تحصیلات عالی خود را که در انگلستان انجام داد ، با کار به عنوان راننده کابین ، مخارج خود را تامین می کرد. وی پس از فارغ التحصیل شدن در مقطع لیسانس در اقتصاد-اجتماعی از دانشکده اقتصاد لندن در سال 1984 ، وی به مدت یک سال در اروپا سفر کرد و در آنجا یک سری کارهای عجیب و غریب انجام داد. وی طی سفر خود بیش از یک ماه را در یک صومعه فرانسیسکن گذراند و در آنجا 33 روز سکوت کرد. این تجربه در هسته نخستین کتاب خود با عنوان "حوزه کاهشی" قرار دارد. در سال 1985 به انگلستان بازگشت و در آنجا با بازاریابی سیستم باینری آشنا شد و صلاحیت حرفه ای را از مؤسسه حسابداران مدیریت بدست آورد. در سال 1986 به ایالات متحده سفر کرد و در سال 1986 موفق به اخذ مدرک MBA از دانشگاه ایلینویز جنوبی شد. در این زمان وی در حالی که مشغول کار برای Systematics ، یک شرکت تابعه IBM بود ، به صورت نیمه وقت در بازاریابی چند سطحی (MLM) شرکت داشت.(کتاب در قلمرو سکوت نوشته وی جی اسوران می باشد)

وی جی اسواران نویسنده کتاب در قلمرو سکوت

در سال 1998 ، پس از بازگشت به آسیا ، او یک شرکت فروش مستقیم را توسعه داد که در گروه QI رشد و گسترش یافت . گروه QI دارای دفاتر منطقه ای در هنگ کنگ ، سنگاپور ، تایلند و مالزی و تقریباً در 10 کشور از طریق طیف گسترده ای از شرکت های تابعه حضور دارد.

وی جی اسواران نویسنده کتای در قلمرو سکوت

در مارس 2006 وی جی اسواران و شرکای تجاری وی جوزف بیسمارک ، تاگومپی کینتانار و دونا ماری ایمسون به اتهام جعل دو فیلیپین با بیش از 100000 دلار در یک طرح هرمی طلایی متهم شدند. اتهامات آنها در دادگاه منطقه ای شهر کوزون با استیفاء سندیکا متهم شده است که براساس یک شکایت کیفری ، این جرم غیر قابل استفاده بوده است. در آوریل 2006 قاضی بیانی وارگاس دستور صدور حکم دستگیری را برای چهار متهم صادر کرد. وزارت دادگستری ، دفتر دادستان شهر بعداً در پی رد دادگاه جاکارتا درخواست استرداد از دفتر ملی تحقیقات و استناد به آن مسئولیت مدنی و نه یک پرونده جنایی ، این اتهامات را کنار گذاشت. در بسیاری از کشورها ، موارد بسیاری از تجاوز به پرونده Qnet از جمله هند و بسیاری از کشورهای آفریقایی پرونده وجود دارد. به نقل از دادگاه عالی بمبئی ، Qnet در حال کار روی اصلی است تا مردم را به نام تجارت فریب دهد و سپس آنها را برای فریب دیگران آموزش دهد. Qnet عمدتا خانه دار ، مهندسین ، دانشجویان را هدف قرار می دهد. اکثر ایالت ها برای انجام امور تجاری در ایالت های خود از آنها منع شده است. ما بسته های کالایی یا تور بی فایده را به قیمت 100 برابر قیمت گزاف می فروشیم.

کتاب در قلمرو سکوت  اثر وی جی اسواران

در ماه مه 2007 اختلاف در مانیل ، فیلیپین که توسط دو شریک سابق تیم بنیانگذار اصلی مطرح شد ، به یک "تخلف" ادعا شد که منجر به هشدار اینترپل در فهرست چهار مدیر شد. اینترپل حکم بازداشت آنها را صادر کرد و این پرونده در دادگاه های مانیل و جاکارتا به طور اساسی انجام شد. مدیران گلدکاک از دیوان عالی فیلیپین خواسته بودند جلوی محاکمه دادگاه منطقه ای شهر کوزئون را در انتظار تصویب دادخواست برای بررسی متوقف کند. پس از سه هفته ، دادگاه های اندونزی وی جی اسواران را آزاد کردند. یک دادگاه مانیل به زودی این اتهام را رد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد