معرفی و فروش کتاب

معرفی و فروش کتاب

شما می توانید کتاب های عمومی و دانشگاهی رو از ماتهیه کنید
معرفی و فروش کتاب

معرفی و فروش کتاب

شما می توانید کتاب های عمومی و دانشگاهی رو از ماتهیه کنید

جولیان بارنز نویسنده کتاب درک یک پایان

جولیان بارنز

شما می توانید برای خرید کتاب از بن تخفیف 45 درصدی زیر استفاده کنید :

http://alitabar.com/bone-takhfif/

شما می توانید از سایت زیر کتاب های عمومی را با تخفیف تهیه کنید:

عالی تبار 

جولیان پاتریک بارنز (زاده 19 ژانویه 1946) نویسنده انگلیسی است. بارنز برای کتاب درک یک پایان جایزه Man Booker را به دست آورد . علاوه بر رمان ها ، بارنز مجموعه مقالات و داستان های کوتاه را نیز منتشر کرده است. افتخارات وی همچنین شامل جایزه سامرست مگام و جایزه یادبود جفری فابر است.

 

اوایل زندگی جولیان

 

بارنز در لستر متولد شد ، اگرچه خانواده وی شش هفته پس از آن به حومه بیرونی لندن نقل مکان کردند. پدر و مادر هر دو معلم فرانسوی بودند. وی گفته است که حمایت او از باشگاه فوتبال لستر سیتی ، چهار تا پنج سالگی "یک روش احساساتی برای آویختن" به شهر زادگاه خود بوده است. بارنز در سن 10 سالگی بود که به مادرش گفته شد که او "تخیل بیش از حد" داشته است. وی از سال 1957 تا 1964 در مدرسه شهر لندن تحصیل کرد. سپس به کالج مگدالن ، آکسفورد رفت و در آنجا به تحصیل زبانهای مدرن پرداخت. پس از فارغ التحصیلی ، او به مدت سه سال به عنوان واژگانی در مکمل دیکشنری انگلیسی آکسفورد کار کرد. وی سپس به عنوان داوری و ویراستار ادبیات برای New Stateman و New Review کار کرد. بارنز در زمان حضور در ایالت جدید ، از ناتوانی شرم رنج می برد و می گوید: "وقتی جلسات هفتگی برگزار می شد ، من به سکوت فلج می شدم و به عنوان عضو خاموش کارمندان تصور می شد". از سال 1979 تا 1986 به عنوان منتقد تلویزیون ، ابتدا برای دولت جدید و سپس برای The Observer کار کرد.

 

جولیان بارنز

 

حرفه جولیان بارنز

 

اولین رمان او ، مترولند (1980) ، داستان کریستوفر ، جوانی از حومه لندن است که به عنوان دانشجو به پاریس سفر می کند و سرانجام به لندن باز می گردد. این رمان به مضامین آرمان گرایی و وفاداری جنسی می پردازد و ساختار سه بخشی دارد . پس از خواندن این رمان ، مادر بارنز از او شکایت کرد. دومین رمان او قبل از دیدار با من (1982) دارای روایتی تاریک تر است ، داستان انتقام یک مورخ حسود که از گذشته همسر دومش وسواس می گیرد. رمان موفقیت آمیز بارنز Flarrub's Parrot از ساختار خطی سنتی رمانهای قبلی خود خارج شد و داستانی تکه تکه کننده زندگی نامه ای از یک پزشک مسن به نام جفری براتیوایت را به نمایش گذاشت که وسواس خود را بر زندگی گوستاو فلوبر نشان می دهد. در رابطه با فلوبرت ، بارنز گفته است: "او نویسنده ای است که کلمات من را با دقت بیشتر وزن می کند ، که فکر می کنم بیشترین حقیقت را در مورد نوشتن داشته است." این امر به بارنز به عنوان یکی از نویسندگان برجسته نسل خود کمک کرد.

 

جولیان بارنز

در سال 1980 ، بارنز با نام دن کاواناک ، نخستین چهار رمان جنایی راجع به ، یکی از اولین کارآگاهان مرد همجنسگرا در انگلیس منتشر کرد. به نقل از بارنز که از اسم مستعار استفاده می کرد ، "آزاد کردن به این دلیل که می توانید خیالات خشونت آمیز را به شما القا کند." در حالی که Metroland ، که در سال 1980 نیز منتشر شد ، بارنز را هشت سال برای نوشتن وقت برد ،.با خیره شدن به خورشید در سال 1986 ، رمان بلندپروازانه دیگر درباره زن در بلوغ در انگلستان پس از جنگ که به موضوعات عشق ، حقیقت و مرگ و میر می پردازد. در سال 1989 بارنز یک تاریخچه جهان را در 10 فصل منتشر کرد ، این یک رمان غیر خطی نیز بود ، که از انواع سبک های نوشتن استفاده می کند تا مفاهیم درک شده تاریخ بشر و دانش خود را زیر سوال ببرد.

جولیان بارنز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد