معرفی و فروش کتاب

معرفی و فروش کتاب

شما می توانید کتاب های عمومی و دانشگاهی رو از ماتهیه کنید
معرفی و فروش کتاب

معرفی و فروش کتاب

شما می توانید کتاب های عمومی و دانشگاهی رو از ماتهیه کنید

آلن دوباتن نویسنده کتاب تسلی بخشی های فلسفه


آلن دو باتن متولد 20 دسامبر 1969 یک فیلسوف و نویسنده انگلیسی ومتولد سوئیس است. کتابهای وی درمورد موضوعات و مضامین مختلف معاصر ، با تأکید بر ارتباط فلسفه به زندگی روزمره. او کتاب جستارهایی در باب عشق (1993) را منتشر کرد که در ادامه به فروش دو میلیون نسخه نیز رسید. پرفروش های دیگر عبارتند از: چگونه پراست می تواند زندگی شما را تغییر دهد (1997) ، اضطراب وضعیت (2004) و معماری خوشبختی (2006).از دیگر کتاب های پر فروش او تسلی بخشی های فلسفه است .برای دریافت رایگان کتاب کلیک کنید .

الن دو باتن

وی با همکاری دانشکده در سال 2008 ، معماری زندگی را در سال 2009 تأسیس کرد. در سال 2015 برای این کار به "یاران شوپنهاور" ، جایزه سالانه نویسندگان از جشنواره نویسندگان ملبورن تعلق گرفت.

اوایل زندگی آلن دو باتن:

آلن دو باتن
وی آلن دو باتن

وی ، فرزند ژاکلین و گیلبرت د بوتون می باشد. گیلبرت برای زندگی و کاربه سوئیس رفت و در آنجا یک شرکت سرمایه گذاری با نام Global Asset Management را تأسیس کرد. مادرالن دوباتن ، متولد سوئیس ، اشکنازی بود و پدرش از یک خانواده یهودی سفاردی از شهر بوتون در کاستیا و لئون بود.اجداد آلن شامل ابراهیم دی باتن است. مادربزرگ پدری آلن یولاند هارمر ، یک روزنامه نگار یهودی-مصری بود که از اسرائیل جاسوسی می کرد و در اورشلیم درگذشت. او یک خواهر دارد ، و آنها یک تربیت سکولار دریافت کردند. آلن دوازده سال اول زندگی خود را در سوئیس گذراند و در آنجا به فرانسوی و آلمانی صحبت می کرد.

گیلبرت دو باتن
گیلبرت دو باتن

تحصیلات الن دوباتن :

آلن دو باتن در مدرسه اژدها شرکت کرد و در آنجا انگلیسی زبان اصلی او شد. وی بعداً به هیئت مدیره اعزام شد و در مدرسه هارو ، یک مدرسه دولتی در انگلستان تحصیل کرد. او غالباً دوران کودکی خود را کودک خجالتی می داند که در مدارس شبانه روزی زندگی می کند.

آلن در دانشگاه کمبریج ، تاریخ را خواند ، جایی که وی عضو کالج گونویل و کایوس بود و ابتدا با یک ستاره دو ستاره فارغ التحصیل شد. وی سپس یک مدرک عالی فلسفه را در کالج کینگ ، لندن (1991-1992) به اتمام رساند.وی تحصیلات خود را برای دکترا در فلسفه فرانسه در دانشگاه هاروارد شروع کرد ، اما از نوشتن این کتاب برای عموم چشم پوشی کرد.

آلن دو باتن
آلن دو باتن

نویسندگی آلن دوباتن :

آلن دو باتن در اولین رمان خود با عنوان Essays in Love (با عنوان عشق در ایالات متحده) که در سال 1993 منتشر شد ، به روند سقوط و خارج شدن از عشق می پردازد. در سال 2010 ، Essays in Love برای فیلم کمدی رمانتیک "آخرین پنج دوست دختر من" به کارگردانی جولیان کمپ اقتباسی شد.آلن دو باتن دنباله ای برای Essays in Love نوشت ، که در سال 2016 منتشر شد با عنوان دوره عشق.

آلن دو باتن
آلن دو باتن

کتاب "تسلی بخشی های فلسفه " در سال 2000 منتشر شد. عنوان کتاب اشاره ای به تسلی فلسفه است ، که در آن فلسفه به عنوان چهره ای تمثیلی ظاهر می شود تا او را در دوره منتهی به اعدام قریب الوقوع او تسلی دهد. آلن دو باتن در "تسلی بخشی های فلسفه " سعی دارد اثبات کند که چگونه آموزه های فلاسفه مانند ، اپیکور ، سنکا ، شوپنهاور ، نیچه و سقراط می توانند در مورد مشکلات مدرن امروزی بکار روند. این کتاب به دلیل رویکرد درمانی خود به فلسفه ، مورد ستایش و انتقاد قرار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد